כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה על הר הכסף השירות האזרחי לאיתור כספים

הרבה פעמים בחיים אנחנו מסתפקים במה שיש לנו ואומרים יפה תודה, אולם יש נקודות בחיים שבהן צריך לעצור לרגע ולהרהר – האם אני מקבל את כל מה שמגיע לי? האם יש סיכוי שקיימים עבורי כספים שאני לא יודעת על קיומם? בין אם אתם מכירים את העובדה הבאה ובין אם לא, חשוב מאוד לדעת שאיתור כספים היום הוא אחד הדברים הכי חשובים שתוכלו לעשות עבור עצמכם. איך עושים את זה? הכירו את הר הכסף השירות האזרחי איתור כספים.

מה זאת אומרת "מגיע לך כסף בחזרה"?

זה אולי נשמע כמו חלום רחוק, אבל הר הכסף השירות האזרחי הופך את הנושא של איתור כספים לקל יותר מאי פעם, אז בואו נבין מאיפה העניין הזה נולד. לאורך החיים אנחנו מוציאים כסף, המון כסף. לפעמים מדובר על כסף שיוצא מאיתנו עבור מוצרים שאנחנו קונים ולפעמים מדובר על כספי מיסים. מה שהרבה מאיתנו לא יודעים הוא שקיים גם עוד סוג של הוצאת כספים, שקשור בכספים שהשארנו מאחור בזמן שהחלפנו בין חברות ביטוח, שינינו את תכנית הפנסיה שלנו, פתחנו יותר מקרן פנסיה אחת לחסכון ועוד.

כל הכספים האלו שנשארו לאורך השנים אצל אותם גורמים נכללים תחת הפעולה של איתור כספים, שבאה במטרה לעשות סדר בדברים ולהחזיר לכם את הכספים ששייכים לכם.

הר הכסף השירות האזרחי לאיתור כספים

הר הכסף השירות האזרחי הוא מיזם שמבצע בדיוק את הפעולה הזו – איתור כספים עבורכם. מדובר על פעולה חינמית שעל ידי הזנה של כמה פרטים אישיים תאפשר להר הכסף השירות האזרחי לפנות בשמכם אל הגורמים הפיננסים השונים ולבצע עבורכם בדיקה מקיפה, שבסופה יוכלו להתקבל תוצאות – האם נמצאו עבורכם כספים או שלא?

נמצאו עבורי כספים, מה עושים מאותו הרגע?

אחרי שהר הכסף השירות האזרחי מסיים את הבדיקה, תוכלו להבין לאילו גורמים תוכלו לפנות על מנת לקבל את הכספים בחזרה. במידה ותרצו, הר הכסף השירות האזרחי מציע גם שירות של פנייה לגורמים הללו, אולם שירות מסוג זה ילווה בתשלום.

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן