כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים

כל מי שהוא חלק משוק העבודה הישראלי יודע שבמידה והוא מפוטר – מגיע לו לקבל כספי פיצויים. אולם מה שלא הרבה אנשים יודעים הוא שגם במידה ולא התפטרתם – אתם זכאים לקבל כספי פיצויים ואף למשוך אותם לצרכים האישיים שלכם. משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים כרוכה בהליך מסויים וכן בהגשת מסמכים, ובמאמר הקרוב נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

כספי פיצויים – במה זה תלוי?

כספי פיצויים נצברים עבורכם בכל מקום עבודה שבו אתם עובדים. במידה ועבדתם במשך לפחות שנה רצופה אצל אותו המעסיק, קבלה של כספי פיצויים היא לחלוטין אפשרות עבורכם. הסכום של כספי פיצויים מורכב מכספים שהמעסיק אמור להפריש אל הביטוח הפנסיוני של כל אחד מהעובדים, וברגע הפיטורים או ההתפטרות – ניתן למשוך אותם.

משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים – זה כדאי?

באופן כללי משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים היא בהחלט אפשרות ריאלית, ואנשים רבים אכן בוחרים לממש אותה ולהנות מהסכום שנצבר עבורם. במקביל לכך שזוהי אפשרות, חשוב לדעת שמשיכת כספי פיצויים ללא פיטורים בלי הידע המוקדם הרלוונטי, עלולה לגרור אחריה חיובים של מיסים, ולכן המשיכה לא תשתלם לכם.

אז מה בכל אופן עושים?

כדי לבצע משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים בתהליך כמה שיותר קצר מצד אחד וכמה שיותר רווחי מצד שני, רצוי מאוד להיעזר בחברות השונות שיודעות לתת מענה זמין ונגיש לכל הלקוחות. חברה כמו חברת מניב, לדוגמה, היא חברה בעלת ניסיון רב שיכולה לסייע לכם בהגשת הטפסים שלכם, בהגשת הבקשה שלכם למשיכת כספי פיצויים ללא פיטורים ועוד.

חברות שכאלו יכולות ללוות אתכם במהלך ההליך שעלול להיות סבוך ומבלבל, ולהיות לכם לעזר אל מול שאלות בלתי צפויות וקשיים שעלולים לצוץ במהלך הדרך.

משיכת כספי פיצויים ללא פיטורים – על אילו סכומים מדובר?

כספי פיצויים עומדים על סכומים משתנים ובהתאם למתכונת והשכר שהעובד מרוויח. הנוסחה לחישוב היא פשוטה – המעביד צריך לשלם פיצויים כגובה המשכורת האחרונה של העובד, כפול שנות הותק שלו. למשל, אם עובד עבד בעבודה מסויימת במשך שנה והרוויח 5,000 ש"ח, סכום כספי פיצויים עבורו יעמוד על 5,000 ש"ח. לעומת זאת, אם אותו העובד עבד בעבודה מסויימת במשך שנתיים והרוויח 5,000 ש"ח, סכום כספי פיצויים עבורו יעמוד על 10,000 ש"ח.

רוצים לקרוא עוד על השירות שלנו של משיכת פיצויי פיטורים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן