כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה היתרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה

ידוע לכולנו שלאורך החיים אנחנו צוברים כספים שמתיישבים בקרן הפנסיה שלנו. הכספים מופרשים גם על ידנו וגם על ידי המעסיק, מדי חודש בחודשו, לקרן הפנסיה שלנו. עבור כל אחד ואחת מאיתנו קיימת קרן פנסיה בחברת ביטוח אחרת, ואנחנו למעשה מחכים לגיל הפרישה שלנו כדי לקבל את הכספים שיאפשרו לנו לחיות תוך קבלת סוג של משכורת, להמשיך את הלך החיים הרגיל שלנו ולתת לנו לכלכל את עצמנו כראוי. אולם חלק מהאנשים מעדיפים למשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה, ולמה? במאמר הקרוב נבין למה וגם מה היתרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה.

למה לי לחכות?

באופן כללי ידוע שכספי פנסיה מגיעים אלינו רק עם גיל הפרישה, אחרי שלאורך שנים הפרשנו לקרן סכום נכבד שיצטבר בסופו של דבר לסכום שאפשר לחיות רק ממנו, אולם במקרים מסויימים אין אפשרות לחכות עם קבלת הכספים האלו לגיל הפרישה. במקרים כמו סכום הכנסה מועט, הוצאות רפואיות בגין מחלה של המבוטח או של קרוב משפחה וכן במצב של נכות. מקרים אלו יאפשרו משיכה של כספי פנסיה לפני גיל הפרישה ללא מס, בהצגת האישורים הרלוונטים כמובן.

מלבד המצבים האלו, קיימים מצבים נוספים שבהם משיכת כספי פנסיה לפני גיל הפרישה מאפשרת יציאה מוקדמת לפנסיה וקבלת הכספים, אולם תהליך זה עלול לקחת זמן ארוך יותר מאשר במקרים הקודמים, כאשר בדרך כלל מדובר על כמה חודשים.

מה היתרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה?

במידה ועושים את כל התהליך בצורה נכונה, משיכת כספי פנסיה לפני גיל הפרישה מאפשרת מחייה ברווחה כלכלית וכניסה ברגל ימין אל הגיל השלישי. קיימים ארגונים רבים שמציעים סיוע לאורך תהליך משית הכספים, ומאפשרים שימוש במגוון טיפים להקטנת המס המשולם בעבור קבלת הכספים, קבלת הכספים בצורה יעילה וזריזה ועוד.

חברת מניב מציעה שירותים שכאלו, ומבטיחה ללוות אתכם בכל ההליך כולל איתור כספים אבודים שהצטברו לאורך השנים, כך שתקבלו את מלוא הסכום שמגיע לכם ותוכלו להנות מכספי פנסיה לפני גיל הפרישה בצורה הנבונה ביותר. לחצו כאן לפרטים נוספים. בהצלחה!

למשוך אותם. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן