כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה אנשים דוחים את איתור הכספים?

בחיי היום יום שלנו קיימות משימות רבות המחולקות לשניים, אלה שיכולות לחכות לזמן אחר ואלה הדרושות טיפול מיידי. הדיווחים מחברות הביטוח ומהבנקים לגבי החסכונות שלנו והמשפחתיים, לרוב ממתינים לא מעט זמן כדי לעשות סדר בהם, ומשימה זו עלולה להרגיש קצת מסובכת ולכן אנחנו דוחים אותה כל הזמן.

נכון, בדיוק כמו מיילים ומעטפות שלא פתחתנו לאורך השנים כי "לא היה לנו זמן" כך אנחנו מתייחסים גם לאיתור הכספים, ואנשים רבים מאיתנו דוחים שוב ושוב את המשימה לעשות סדר בחסכונות.

ולסיכום פתיח המאמר, כמו שנהוג תמיד לומר, החיים באמת עוברים מהר! מכיוון שאנו נכנסים בכל פעם לסוג של שגרה קבועה של עבודה, משפחה, בית, בילויים אנו נוטים מהר מאוד לשכוח דברים שביצענו בעבר. כך, יכול לקרות מצב בו איננו זוכרים שעברנו שנפתח עבורנו חיסכון פנסיוני בעבודה הישנה או כמה דמי ניהול אנחנו משלמים היום.

הגיע הזמן להפסיק לדחות ולאתר את כספים עכשיו!

מה הסיכויים שלי למצוא כסף אבוד?

האם החלפתם עבודה אחת לפחות במהלך השנים האחרונות? האם התאכזבתם מהשירות והניהול של הבנקאית האישית שלכם ועברתם לבנק חדש? האם פתחתם לפני שנים רבות חסכון בחברת ביטוח? אם אחת מהתשובות לשאלות היא כן – כנראה שעומד לרשותכם סכום כסף כלשהו שפשוט שכחתם מקיומו…

איך אני מוצא את הקרנות פנסיה שלי?

כל אחד מאיתנו חייב לעצור לרגע את השגרה היומיומית, ולהקדיש זמן לעשות סדר בקרנות הפנסיה שלו. היום, בזכות הטכנולוגיה המפותחת, ניתן לבדוק בעזרת מנועי חיפוש מקוונים ברשת או חברות איתור כספים מקצועיות האם עומדים לרשותנו כספים אשר שייכים לנו. מדובר בבדיקה מהירה ופשוטה שיכולה להכניס לכם סכום כסף יחסית גדול, באופן שאינו צפוי. אם החלטתם לערוך בדיקה שכזו של איתור כסף אבוד, מומלץ כבר לבצע את הבדיקה גם עבור כל בני המשפחה שלכם.

לאחר שביצעתם את הבדיקות הדרושות ומצאתם את הכסף האבוד שעומד לרשותכם, אין ספק כי כעת אתם מרגישים כמו אנשים ברי מזל שהרגע זכו בלוטו. אכן, כסף שמגיע לנו באופן מפתיע הוא דבר משמח ביותר. הרי כל אחד ישמח לקבל לידיו סכום כסף מסוים ולא משנה בכמה כסף מדובר.

אז לפני שאתם יוצאים לערוך שופינג מטורף בקניון הקרוב לביתכם, עצרו רגע וחשבו באופן מושכל מה כדאי לכם לעשות עם סכום הכסף הזה. כמעט לכל אחד מאתנו יש תכניות כאלו או אחרות לעתיד, אם מדובר ביציאה מעולם השכירות ומעבר לדירה משל עצמנו, התחלה של לימודים שתמיד חלמנו עליהם או מתנה לחתונה של האח או האחות שלנו.

לפני שמושכים את הכסף האבוד, חשוב מאוד לברר האם משיכת הכסף כרוכה בעמלה או "קנס" מסוים על משיכה מוקדמת. במידה ואינכם יכולים עדיין למשוך את הכסף, פשוט המשיכו לעקוב אחריו ובדקו מתי הוא יוכל לעמוד לרשותכם.

מה אני עושה אחרי שאני מאתר קרנות פנסיה אבודות?

מצאת קרנות פנסיה אבודות? מעולה! אבל חשוב מאוד לשמור עליהם בצורה נכונה ויעילה. ולשם כך אנו שמחים לתת לכם מספר טיפים לניהול נכון של הכסף שאיתרתם בקרנות הפנסיה האבודות:

  • ראשית, יש לברר אלו כספים איתרתם בקופות, חסכונות וביטוחים שונים, כגון, קופות גמל, השתלמות, פנסיה ועוד. כך תכלו לקבל תמונה מלאה ולבחור מה כיצד לנצל את כספים אלו בצורה הכי מתאימה עבורכם. מומלץ לא לבזבז את הכספים האלה סתם.
  • אם הצלחתם לאתר כספים, סימן שהחלפתם מספר מקומות עבודה וכנראה פתחו לכם מספר קרנות פנסיה בחברות שונות. מומלץ לאחד את כל הקרנות לחברה אחת על מנת לנהל נכון את הכספים שאיתרתם.
  • במידה והחלטתם להשקיע את הכספים האבודים, יש לדעת שקיימים מסלולי השקעה שונים, לדוגמא, מסלולים בהעדפות סיכון שונות, מסלולים תואמים לגיל ועוד. חשוב לבדוק ולברר איזה מסלול השקעה הכי מתאים עבורכם על מנת לנצל את כספים אלו באופן יעל וחכם.
  • ומה לגבי הביטוחים? במידה והחלטתם לבצע איתור ביטוחים חשוב מאוד לבדוק איתנו כיצד ניתן להוזיל אותם. אחת הבעיות הגדולות במדינת ישראל היא התשלום של האזרחים על ביטוחי כפל, לא כדאי לכם להיות שם ולשלם כ"כ הרבה!

מי יכול לעזור לי באיתור כספים?

אם החלטתם להפסיק לדחות ולאתר את הכספים האבודים שלכם, דעו לכם שאתם עושים את הצעד הכי נכון עבורכם וזו ההחלטה הנכונה ביותר!

עם זאת, מומלץ לעשות זאת דרך גוף מומחה בתחום כדי להגדיל את הסיכויים למצוא את כל הכספים האבודים. יש לבחור בחברה מקצועית, עם ניסיון רב והמלצות רבות כמונו, עם אלפי לקוחות מרוצים. אנו מספקים שירות מלא מתחילת התהליך ועד סופו. אנו משתמשים בכלים דיגיטליים חדשים ואנשי צוות אשר מומחים לאתר קרנות פנסיה, קופות גמל, חשבונות בנק וכספים נוספים שהלקוחות שלנו פשוט לא מודעים לקיומם. עם זאת חשוב לשמור על כספים אלו במידה ומחליטים לחסוך אותם.

רוצים לצאת לתהליך המרתק של איתור הכספים האבודים שלכם? השאירו פרטים עכשיו ונצא לדרך, יד ביד, לעבר עתיד טוב יותר!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן