כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כל הסיבות להחזיק כרטיס אשראי ויזה

כרטיס האשראי ויזה הפך בשנים האחרונות לאחד מכרטיסי האשראי הפופולאריים והנפוצים ביותר בארצנו. אין כמעט אחד שלא מחזיק בארנק את כרטיס אשראי ויה ומשלם בו על הקניות. כרטיס זה לא נפוץ ופופולארי בארץ אלא גם בעולם כולו, ובכל תשלום בכרטיס אשראי הוא מופיע באמצעי הגבייה לתשלום.

למה כדאי לכם להחזיק בכרטיס ויזה?

כרטיס אשראי ויזה הוא כרטיס משתלם מאוד מבחינת מבצעים והטבות לבעלי הכרטיס. באמצעות כרטיס ויזה תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של הטבות והנחות בכלי בית, ביגוד, הנעלה, מסעדות, הצגות, סרטים, חופשות בארץ, בתי מלון ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשים לב להטבות המוצעות באתר, באפליקציה ובחוברת האשראי שאתם מקבלים עם פירוט כרטיס האשראי ולמצוא את ההטבות שמתאימות לכם ולצרכים האישיים שלכם וליהנות מהם. אז למה כדאי לכם להשתמש בויזה? להלן כל הסיבות:

מסגרת אשראי נפרדת – בכרטיס ויזה תמצאו מסגרת אשראי נפרדת שלא קשורה למסגרת הבנקאית שלכם, כך שתוכלו להרגיש הקלה ורווחה גם שנגמרת לכם המסגרת הבנקאית ולא להיכנס ללחץ או דאגה מיותרים שלא תורמים למצב.

הלוואה – באמצעות כרטיס אשראי ויזה תוכלו להיות זכאים לקבלת הלוואה מטעם חברת האשראי שלא קשורה לבנק. הלוואה זאת אינה מצריכה ערבים או פיקדונות וחסכונות כפי שנהוג בבנק, וניתן לקבל אותה באופן מיידים לחשבון הבנק שלכם תוך שעות עד ימים ספורים. כמו כן, תוכלו לפרוס אותה לתקופה של עד חמש שנים.

מוכר בכל העולם – כרטיס הויזה הוא כרטיס אשר מוכר בכל רחבי העולם, כך שאין מצב שתתקלו בבעיה בה לא מכבדים אותו במעמד הקנייה. לכן אם עושים הרבה רכישות מחו"ל והכרטיס שלכם החוץ בנקאי תוכלו ליהנות מהתשלום בו.

הטבות ומבצעים – עם כרטיס האשראי תוכלו לקבל מגוון נרחב של מבצעים, הטבות והנחות רק לבעלי כרטיס האשראי. כמו כן, אם אתם חברי מועדון, תוכלו ליהנות מהנחות נוספות שהם רק לחברי המועדון בלבד בנוסף להנחות שכרטיס באשראי נותן.

צבירת נקודות – באמצעות כרטיס האשראי תוכלו לצבור נקודות על קנייה של מוצרים או שירותים, וכן לבחור לכם מתנות שונות בהתאם לנקודות שיש לכם. זה יכול להיות כרטיס לסרט במחיר מוזל, הנחה בעת הזמנת מגש פיצה או 1+1 ועוד מבצעים רבים ומגוונים במגוון נרחב של תחומים.

כרטיס מכובד בעולם – עם כרטיס האשראי אין לחשוש מאי כיבוד הכרטיס בעת רכישת מוצרים או שירותים שונים. כל עסק בעולם מכיר את כרטיס האשראי ויזה וכן מכבד אותו בעת הרכישה בעסק.

אילו כרטיסי אשראי קיימים?

בעת הזמנת כרטיס אשראי ויזה כדאי שתדעו שקיימים שני סוגי כרטיסי אשראי. כרטיס אשראי מקומיים שהקניות איתם נעשות בארץ בלבד, והן מונפקות דרך הבנק. וכן כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, אשר ניתנים דרך חברות האשראי וניתן להשתמש בהם לקניות גם בארץ וגם בחו"ל.

 

דילוג לתוכן