כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים לטובת יציאה לחופשה

מי מאיתנו לא היה שמח לקצת בטן גב על שפת הבריכה של מלון באילת? במיוחד בתקופת הקורונה, ישראלים רבים צריכים לחשוב על אלטרנטיבות לנסיעה לחוץ לארץ ולהבין איך הם ממשיכים לשמר את הכיף למרות התקופה המשונה. אולם יש כאן מוטיב נוסף שחשוב לחשוב עליו, מעבר לתקופת הקורונה, והוא המוטיב הכלכלי. לכן, כדי לאפשר בכל אופן חופשה חלומית, איתור כספים יכול להיות הפתרון הנבון ביותר עבורכם. אבל רגע, מה זה בכלל אומר איתור כספים?

עובר ושב + 2,000 ש"ח – נחמד, לא?

איתור כספים הוא למעשה תהליך של בדיקה שבמהלכה תתבצע פנייה אל גורמים פיננסים שונים במדינה. הפנייה למעשה תוכל למפות את השטח ולפרוש בפניכם את המצב: האם קיימים עבורכם כספים שהותרתם מאחור בזמן מעבר בין חברות ביטוח, למשל? האם אתם ממשיכים לשלם עבור קרן פנסיה שאינה פעילה?

סיטואציות כאלו ואחרות יכולות להיאסף לסכומי כסף גדולים של כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים, ואתם יכולים להנות מהכנסה לא צפויה שתשמש אתכם לטובת יציאה לחופשה או לטובת המון דברים אחרים שתבחרו לעשות עם הכסף.

איך איתור כספים עובד בפועל?

אז עד כאן זה בטח נשמע כמו דיל חלומי, אבל יש כאן תהליך שתצטרכו לעבור וחשוב להכיר אותו מראש. תהליך איתור כספים מתבצע דרך אחד מהגורמים שמטפלים בנושא הזה, גורמים כמו הר הכסף, קפטן חיסכון, וובי ועוד. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להשאיר את הפרטים האישיים שלכם, והמערכות המתקדמות של אותם הגורמים יתחילו להריץ את הגלגלים ולחקור עבורכם.

התהליך יכול לקחת כמה ימים, אבל בסופו תתקבל עבורכם תמונת מצב שתוכל לספר לכם על איתור כספים שנעשה עבורכם – האם נמצאו כספים כלשהם? אצל אילו גורמים נמצאו הכספים? ועוד.

איך מקבלים את הכסף בחזרה?

תהליך איתור כספים הוא השלב הראשון מבין כמה שלבים שתצטרכו לעבור על מנת לקבל את הכסף בחזרה, וכמו שאתם מכירים את הבירוקרטיה של מדינת ישראל – זה לא בהכרח עומד לעבור חלק. תצטרכו להצטייד כאן בכמה וכמה מסמכים להגשת לגורמים השונים, שלאחר ווידוא סופי יוכלו להעביר אליכם את הכספים ששייכים לכם. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן