כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מניעת צ'קים אבודים – כמה זה חשוב ואיך תדאגו לזה?

אם גם אתם בעלי עסק ומוצאים את עצמכם מתמודדים עם כמות חודשית לא קטנה של צ'קים אותם עליכם להפקיד וצ'קים דחויים אותם אתם צריכים להפקיד במועד הרלוונטי, בוודאי גם אתם נתקלתם במצב בו אחד או יותר מהצ'קים "אבדו", אם מבחינה פיזית ואם משום פרטים חסרים על הצ'ק או חשבונות מוגבלים. במאמר זה נספר לכם אודות הפתרון האידיאלי לבעיית הצ'קים האבודים וזאת בדמות מכשיר מתקדם אשר סורק צ'קים. הבה נתחיל…

 

חשוב לדעת – חוק הסליקה

הדבר הראשון אותו חשוב לדעת הוא שבשנת 2017 נכנס לתוקף חוק הסליקה האלקטרונית. בהתאם לחוק זה, ניתן להפקיד צ'קים על ידי שידורם לבנק וזאת במקום הפקדה פיזית של הצ'קים בבנק או בתיבת הצ'קים של הבנק. כאן מדובר על המרה של צ'ק הנייר לרשומה דיגיטלית, אשר מהווה ראייה משפטית להפקדתו (לא צריך לשמור על הצ'ק הקיים). אז אם עד היום אספתם את כל הצ'קים שניתנו לכם שבועית או חודשית והגעתם לבנק על מנת להפקיד אותם ואז גיליתם שלא כל הצ'קים ניתנים להפקדה, כיום ניתן להימנע מכל הסירבול של התהליך והמצב הלא נעים של צ'קים אבודים.  

 

לא מאבדים יותר צ'קים

כל עצמאי וכל בעל עסק יודע עד כמה כל צ'ק וצ'ק חשוב. שכן, כאן מדובר על תמורה כספית בגין עבודה או מכירת סחורה. לכן, מצב של צ'ק אבוד, יכול להוביל לשרשרת מסורבלת של פנייה אל הלקוח בבקשה שיכתוב את הצ'ק בשנית, דבר אשר יכול לגרום לפגיעה בתדמיתו של אותו העסק. בנוסף, אי חתימה על הצ'ק. גלגול צ'ק עליו רשום "מוטב בלבד", צ'ק אשר אינו רשום כהלכה אם מבחינת התאריך שעליו או אם מבחינת הסכום וצ'ק דחוי אשר שכחתם להפקיד יכול להוביל אתכם למצב של גרעון ולכן הפתרון האידיאלי למצבים אלו הוא סורק צ'קים מהיר.

 

מהו סורק צ'קים?

סורק צ'קים יחסוך מכם טעויות מיותרות. סורק הצ'קים יבצע סריקה מהירה של כל הפרטים הרשומים על הצ'ק כבר בשלב הוצאת הקבלה ללקוח. הסורק יקרא את הפרטים הרשומים על הצ'ק ויזין את כל אותם פרטים ישירות במערכת הנהלת החשבונות של החברה שלכם. בנוסף, הוא יצלם את הצ'ק משני הצדדים שלו, וזאת בהתאם לדרישה של בנק ישראל. חשוב לדעת שבמהלך הסריקה ניתן יהיה לבדוק בזמן אמת באם מדובר על צ'ק של בעל חשבון מוגבל, האם קיימת הדפסה כלשהי על גבי הצ'ק (דבר שיהפוך אותו ללא שמיש) וכן תתבצע בדיקה של החתימה האלקטרונית של התצלום. בנוסף, יש לכם אפשרות להשתמש במערכת שתשדר את כל נתוני ההפקדה לבנק הרשום על הצ'ק וכך תוכלו לקבל במהירות אישור על ביצוע ההפקדה ובהתאם יבוצע זיכוי של החשבון באותו יום.

כעת, שכל שנותר לעשות הוא להגיע להחלטה באם גם אתם מעוניינים לשמור על כספכם וזאת באמצעות סורק צ'קים מהיר. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן