כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד מתבצע איתור כספים אבודים?

כיצד מתבצע איתור כספים אבודים

כמעט לכל אדם במדינת ישראל ישנם כספים אבודים אשר אבדו במהלך השנים כתוצאה מהחלפת מקום עבודה, מעבר דירה, שינוי מסלול הפנסיה ועוד. החיים הנם דינמיים והם נמצאים כל הזמן בתזוזה מתמדת, ולכן גם אנחנו נאלצים לנוע עמם קדימה בכיוון הזרם. כתוצאה מכך אנחנו עוברים דירות, מחליפים מקומות עבודה ולא תמיד מעודכנים לחלוטין במה שקורה לחסכונות הפנסיוניים שלנו ולקופות הגמל שנפתחו עבורנו במהלך השנים. מעבר לכך, רוב האנשים אינם מודעים כלל לקופות הגמל והפנסיה של קרובי המשפחה שלהם אשר נפטרו, אבל למעשה הכספים אמורים לעבור אליהם. לא תמיד אנחנו מודעים בכלל לכל הרכוש והכספים שמגיעים לנו, ולכן חשוב לא להתעצל אלא לפנות את הזמן והמאמץ הדרוש לכך ולהחזיר לעצמנו את כל מה שבאמת מגיע לנו על ידי שכירת איש מקצוע שיבצע עבורכם איתור כספים אבודים.

נקודות חשובות שכנראה שלא ידעתם לגבי איתור כספים אבודים

כאמור, לרובינו ישנם חסכונות, קרנות השתלמות או קופות גמל ששכחנו מהם לחלוטין, יתכן כי מדובר על עבודה שעבדתם בה במהלך התואר ויתכן כי אלו כספים שהמעביד הפריש עבורכם ממש לפני הטיול הגדול בחו"ל. בכל מקרה, משרד האוצר מציע לכם למצוא את הכספים האבודים על מנת שתוכלו לאחד אותם תחת מעטפת אחת שניתן יהיה לפקח עליה בקלות וביעילות. ברוב הפעמים, אתם תמצאו כי הכספים האבודים שלכם מנוהלים באמצעות דמי ניהול גבוהים ושערורייתיים במיוחד. היות ולא היה פיקוח מצדכם, הקופה פשוט העלתה את דמי הניהול ללא שום בקרה. לכן חשוב תמיד לבדוק מה קורה עם הכספים שלכם, ולנסות להוזיל את דמי הניהול הגבוהים. אתם עלולים אף להיתקל במצב הזוי שבו דמי הניהול יהיו אפילו גבוהים יותר מאשר התשואה הצפויה.

לסיכום, לאחרונה משרד האוצר יצא בצעד מבורך המאפשר לכל אחד למצוא את הכספים האבודים שלו בצורה קלה ויעילה. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של משרד האוצר, ובאמצעות מנוע החיפוש לאתר קרנות וקופות גמל שונות הרשומות על שמכם או על שמו של קרוב משפחה שלכם. עם זאת, חשוב להדגיש כי המידע שניתן באתר הוא שטחי בלבד, אם תרצו לגלות כמה כסף מצוי בקופה, כמה דמי ניהול אתם משלמים מבלי לדעת על כך בכלל ופרטים נוספים שכנראה תרצו לברר, אתם תאלצו להיכנס לאתר המסלקה הפנסיונית. חשוב לציין כי השירות אינו ניתן בחינם, אלא יש צורך לשלם עליו כדי לגלות אילו כספים אבדו לכם במהלך השנים. תמיד מומלץ לשכור למשימה אדם מקצועי המבין בתחום ומסוגל להוריד עבורכם את דמי הניהול השערורייתיים.
אז קדימה? למה אתם מחכים? בואו נאתר ביחד את הכספים

דילוג לתוכן