כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

האם אתה יודע כמה כסף באמת יש לך? הנה הדרך לבדוק

יוקר המחייה, משכורות קטנות, מיסים כבדים – כולם גורמים לרבים לאבד את דרכם, זאת  בעיקר בדרך להתפרנס בכבוד. מי שמוצא את עצמו "רודף אחרי זנבו" בניסיון לאושש את חשבון הבנק שלו. מי שנוטה לחלק תשלומים כבדים ומנסה ללא הצלחה לחסוך כספים – רצוי שידע כי ייתכן שבקופת המדינה ובשאר קופות, חסכונות וקרנות: מצוי כסף שכול כולו שלכם.

אבל כיצד מאתרים כספים?

לפני שנסביר מי יכול לסייע לכם למצוא כספים ששייכים לכם, חשוב לדעת כי לא חברות הביטוח ולא מוסדות ממשלתיים – ישמחו להודיע לכם עם החזרים שמגיעים לכם. בעוד שאף גוף פיננסי שדואג לרווחיו: לא ישוחח עמכם על תיקי השקעות שהניבו תשואות, או על החזרים מתביעות ביטוח. נוסף לכך, לא תמיד אפשר לדעת מתי מגיעים לכם החזרי מס, הפרשים לטובתכם ושאר זכויות כמו הקלות במיסים ושאר הטבות.

לכן במקרים של תביעות ביטוח, יש להיעזר בשירות עוד תביעות ביטוח, כמו גם בשירותים מקצועיים של חברות המספקות איתור כספים. אם אתם עצמאיים או אפילו "עוסקים פטורים" – חשוב לפנות אל רואה חשבון שינהל את נושא תשלומי המס וינסה לאתר עבורכם הפרשים וכספים שמגיעים לכם מרשויות המס ומהביטוח הלאומי.

סכומים אלה, יכולים לעזור להתאושש ממצב כלכלי דחוק והם יעזרו להוציא תוכניות יקרות לפועל. כספים אבודים שיתגלו על ידי המקצוענים, ייסעו לסגור מינוס בבנק, או יאפשרו לכם לצאת החופשה עליה תמיד חלמתם. 

אבל מה זה שירות איתור כספים?

שירות זה מתבצע על ידי חברות מקצועיות בהן כלכלנים יועצים ואנשי מקצוע שיסייעו לכם לאתר כספים שאינכם יודעים על קיומם. כספים אלה ימצאו בדרך כלל בקופה של חברות ההשקעות והביטוח, אשר ירצו להשקיע את הכסף שלכם בבורסה ובשאר קרנות ותיקי השקעות. זאת על מנת להרוויח תשואה גדולה יותר.

נוסף לכך, ישנם החזרי מס ממס ההכנסה, הפרשי כספים ותשלומי יתר ששילמתם לביטוח הלאומי, כמו גם תביעות ביטוח שיכולות לזכות אתכם בסכומים גדולים, במענקים, גמלאות, פיצוי כספי. ישנם מקרים בהם נפתחה עבורכם קופת גמל על ידי המעסיק – ולא ידעתם על כך. בעוד שהחזרים מבנקים וחברות ביטוח – גם הם אפשריים.

כיצד בודקים היכן מצויים הכספים?

כפי שהזכרנו, כדי לבחון את הנושא רצוי לפנות לחברות מקצועיות שבודקות זכאות להחזרים, קופות גמל, ביטוחים ושאר קרנות ותשלומים, ובכך מסייעות למצוא כסף אבוד. באמצעות אנשי המקצוע אפשר לחסוך זמן ושעות של איתור מוקדנים ואיתור שלוחות שנועדו לאפשר לכם מידע. המומחים יעזרו לכם למשוך במהירות כסף מחברות ביטוח ובתי השקעה וינפקו לכם דו"ח כללי שיעזור לכם לסדר תיקים פנסיונים וחסכונות. חברות מקצועיות יעבדו בתמורה לאחוזים מסוימים מהסכום שימצא – כאשר בכך תוכלו באמת להרוויח את הכסף שלכם בחזרה.

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן