כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אם עבדתם במספר מקומות חשוב שתדעו את זה

מתכוננים לקראת היציאה אל הפנסיה? או אולי לקראת מעבר לעבודה חדשה? חשוב שתדעו מספר דברים. ראשית, הכסף שצברתם במהלך השנים במספר העבודות שבהם עבדתם, הלך לקרנות פנסיה שונות, ואתם תשלמו על כך ביוקר במספר השנים הבאות, משום שאחוז גדול מהפנסיה המופרשת עבורכם מופרש לכל קרן בנפרד. מדוע זה קורה? במאמר זה אנו נרכז עבורכם את מספר הדברים שחשוב שתדעו, וחשוב שתתקנו עכשיו, כי במהלך הפנסיה קשה יותר לתקן.

מה קורה בדיוק במהלך שנות העבודה?

כל מקום עבודה מפריש עבורכם כסף לקופות הגמל, או לקרן פנסיה כלשהי שהם עובדים מולה. קרנות הפנסיה וקופות הגמל בישראל הן רבות, ולכן לא תמיד המצב יהיה שהפנסיה שלכם מופרשת לקופה אחת.

מה הבעיה עם פיצול קופות הגמל וקרנות הפנסיה?

הבעיה היא התשלום לאותן קופות וקרנות עבור השירות שהן מספקות לכם. לדוגמה, קרן פנסיה מסוימת שמנפיקה עבורכם סכום פנסיה מסוימת, תיקח אחוז קטן, על מנת שהיא תוכל להמשיך להתנהל ולספק לכם את שירות הנפקת הכסף. כך, במקום שקופה אחת תגבה מכם אחוז מסוים, כל קופה גובה את האחוז שהיא מציבה עבורכם, ככה שאתם יוצאים בהפסד גדול מאוד.

כיצד אפשר לפתור את הסוגיה הזו?

הפתרון האידאלי עבורנו הוא איחוד קרנות הפנסיה. על מנת לאחד את קרנות הפנסיה, אנו נצטרך את שירותיהן של אחת מהחברות אשר יכולה לעזור לכם לעשות זאת, במינימום הפסד. על מנת לבצע איחוד, אתם תצטרכו לבצע השקעה כספית. עם זאת, חברה אשר יכולה לספק עבורכם את השירות הזה בצורה המקצועית ביותר, תוכל גם להוריד את המחירים בצורה משמעותית, מבלי לפגוע בכם, תוך כדי הבנה שכספי הפנסיה שלכם הם מקור הפרנסה היחיד שלכם, ואין לכם יותר מדי כסף.
דילוג לתוכן